İnsanlardan Korkma

0

Soru

Merhaba.Ben yalnızlığı çok seviyorum.Vaktimi iyi geçiriyorum ve kendimi geliştiriyorum.Mecbur olmadığım için hep yalnızdım ama yakında insanların arasına girmem gerekecek bu da bende çok stres yapıyor.Sosyal fobili değilim yani insanlarla konuşma vb konus

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor