pelteklik

0

Soru

hocam merhaba 17 yaşındayım 2 tane sorum olacak ? 1= bende s peltekliği var bu geçer mi?bunun için hangi bölüme gitmeliyim 2=derslere çalışırken dikkatimi toplamak için arkadaştan aldığım concerto adlı ilacı kullanıyorum ?bunun bir zararı olur mu ?teşekkü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor