30 yaşındayım ereksiyon olamıyorum

0

Soru

merhaba hocam 30 yaşındayım 1 yılı aşkın süredir tam ereksiyon olamıyorum orta seviyede oluyor bazen tam oluyor ürolojiye gittim sorunun psikolojik olduğunu söyledi bu ereksiyon probleminden psikolojisinden nasıl kurtulabilirim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor