Dutex

0

Soru

Hocam bundan 3-4 ay önce ellerimde ayaklarımda hafif uyuşma,karıncalanma oldu,noroloji doktoruna gittim iki defa beyin MR ve bir kerede emg ve kan testleri yapıldı herşey normal çıktı..Bu 3 aylık süre içerisinde benim gene ellerimde,ayaklarımda zaman zama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor