Epilepsi ameliyat

0

Soru

Sayın Hocam, ben tüp mide ameliyatı olmayı düşünüyorum. Fakat 6 yıl önce geçirdiğim nöbetler yüzünden epilepsi ilacı lamictal 200ml kullanıyorum. Bu ilaç sayesinde hiçbir sıkıntım yok. Bir ara 2 gün bıraktım nöbet geçirdim. O yüzden bırakamam. Anestezi ol

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor