Emboli ve ozon majör Uygulama

0

Soru

hocam merhabalar; Ben 3-4 yıldır majör özin uygulaması yaptırıyorum. Çok memnunum. Ancak kafama bir şey takıldı. Bu işlemler sırasında emboli atma olayı olabilir mi. Benim kanım alınıp ozonlandıktan sonra tekrar bana verilirken boruda zaman zaman hava kab

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor