kendini sıkma

0

Soru

merhaba ben 5 gündür kendimi sıkıyorum elimi kolumu heryerimi kaskatı oluyorum böyle uyuyorum ağırlık veriyorum illa bir tarafıma ve yoruluyorum ille bir yere baskı yapıyorum örneğin ayaküst üste atıyorum alttaki bacağıma inanılmaz yükleniyorum bu nedendi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor