Yaşamdan soğudum

0

Soru

Merhaba, 20 yaşına bastım 166 boyumla kaldım.Bu boylada bir kız arkadaşım hiç olmadı.Herkes birlikte el ele gezinirken ben ise hep yalnız kaldım.Ve yalnız kalmayada devam edeceğim gibi duruyor.155 lik kız bile 180 arıyor artık nedir bunların bu kadar uzun

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor