7 yaşındaki oğlumun memnuniyetsizliği

0

Soru

Mrb Eray bey ben 2 erkek çocuk annesiyim.Büyük oğlum 7 yaşında bu yıl 1.sınıfa başladı,digeri ise 5 yaşında oda aynı gün kreşe başladı.2 kardeş arasında her zaman kavgalar oluyor fakat kavgaların büyük çogunlugunu büyük oglumdan kaynaklanıyor.Hiç birşeyde

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor