EVLİLİK...

0

Soru

SAYIN HASAN BEY.. Ben 3 yıldır evliyim.eşimi annem görmüş ve begenmiş sonra bana gösterdiler.bende begendim.ama nedense düğünümüz birbirimizi tanımadan neredeyse 2 ay içersinde oldu.şimdi ise ben eşimin bazı hallerine olsun hareketlerine olsun çok sinirle

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor