ANKARA'DA YAŞIYORUM ÇOK ZOR DURUMDAYIM (BONZAİ)

0

Soru

Merhaba hocam ben Oğuz Ankara'da yaşıyorum 4 senedir bonzai(uyuşturucu) tedavisi görüyorum birtürlü sonuç alamıyoruz şuanda 6 aydır hiç bir uyuşturucu madde kullanmıyorum sıkıntılarım (herşeyden korkuyorum,hayattan korkuyorum,aciz durumdayım,hiç birşeyden

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor