Selam

0

Soru

Iyi gunler doktor hanım. Ben 1sene önce kardeşimi kaybettim.psikiyatriye gittim cipralex verdi.beni dinledi. Bir sey demedi.3 ay kullandım bana hic iyi gelmedi.baska psikiyatrist biraktirdi.su anda kullanmıyorum. Ama zaman zaman üzüldügumde sinirlendigimd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor