Sayı ve İnsan Fobim

0

Soru

Hocam öncelikle iyi günler.14 yaşında bi kızım.İnsanlarla konuşmaktan çok korkuyorum konuşamıyorum aiilem dışında kimseyle iletişim kuramıyorum.Derslerim çok iyi ama sınıfta kendimi gösteremiyorum.Elim ayağım titriyor.Utangaçlığımdan değilde daha korkuyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor