Kendimi Çok Halsiz Hissediyorum.

0

Soru

Hocam merhaba, Ben sürekli kendimi çok halsiz hissediyorum.Masa başında çalışan biriyim.Bazen eve gittiğim zaman çok aşırı yorgun oluyorum.İş yapsamda yapmasamda bu şekilde hissediyorum.İçimden hiç birşey yapmak gelmiyor.Çok aktif birisi değilim.İnsan ili

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor