Bitmeyen kalp şikayetleri

0

Soru

Merhabalar doktor bey ben 1,5 yıldır sanki cehennem de yaşıyorum o kadar kötüyüm nabzım 150 lelere çıkıyo ime sıkıntı ve baygınlıj hissi giriyo yorgunluk halsizlik var kalbimde erken atımlar oluyo hangi doktora gittiysem olmadı iyileşemedim çok kötüyüm 26

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor