kendimi çok yalnız hissediyorum

0

Soru

4 yıllık ilişkim bitti bir ay oldu kendimi çok yalnız hissediyorum bu kadar kötü olucanı hiç düşünmemiştim ikimizde birbirimizi seviyoruz ama olmuyor galiba inat uğruna bitti her şey bu bitme benim her şeyimi kötü etkiledi ailemle olan ilişkimde bozulmak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor