Telefon Bağımlılığı

0

Soru

15 yaşındayım erkeğim ve sorun şu ki telefonum yanımda olmayınca kendimi ufaktan da olsa kötü hissediyorum sürekli elimde hiç bırakmıyorum sabah 11 den alıyorum diğer sabah 5 e kadar elimde bağımlı oldum sanırsam çözüm yolu nedir lütfen yardımcı olunuz ku

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor