dismorfofobi

0

Soru

merhaba Fatma hanım dismorfofobi hastasıyım yaklaşık 6 aydır bu hastalığı çekiyorum bazen çok kötü oluyorum tam iyileştim diyorum tekrarlıyor arık bıktım hayattan yaşama sevincim kalmadı annem olmasaydı belki de intihar etmiştim ben anlamıyorum tanımadığı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor