psikolojik

0

Soru

hocam merhaba 3 yıllık evliyim eşimde bende çalışıyorum eşim işten eve evden işe giden bir kişidir bende öyleyimdir cumartesi günleri saat 12:00 de işten cıkıyorum bütün günümü kuaförde eşimin işten çıkmasını bekleyerek geçiriyorum işim yoğun ve stresli o

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor