sınav

0

Soru

merhaba ben 18 yaşındayım. bu yıl üniversite sınavına girdim ve puanım yetmesine rağmen ilk tercihlerimde yerleşemedim.bu yıl benim ikinci yılım ve üniversiteye gitmeyi çok istiyodum.son sene bölüm değiştirdiğim için bu yıl benim için çok önemliydi.şimdi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor