İletişim sıkıntısı

0

Soru

Merhaba 18 yaşındayım ve kendimi bildim bileli insanlarla iletişim kurmakta sıkıntı yaşıyorum . Insanlar beni sessiz ve utangaç biri olarak tanıyor ama ben böyle tanınmak ve hatırlanmaktan hoşlanmıyorum herhangi bir ortamda sohbetlere dahi katılmakta güçl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor