içe kapanıklık

0

Soru

slm hocam 23 yaşımdayım, öğrenciyim, kendimi çoğu kez yalnız ve sevilmediğimi hissediyorum. Bana genelde çok durgun olduğumu ve sessiz kaldığımı söylerler. Durgun olma sebebim konuşacak bişey bulamamak ve saçmalamaktan korkmak olduğu için kendimi çoğu kez

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor