merhaba

0

Soru

Hocam bazen olaylari kendi tarafima en negatif bicimde yorumluyorum yasanmamis veya yasanmasi cok zor olan birseyin basima gelmesinden korkuyorum...okb de var bende cocuklugumdan kalma suan sanirim cok ilerlemis mantiksiz olsugunu bildigim halde atmaya ca

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor