7 yaşında bi oğlum var babasını kaybettik.

0

Soru

merhaba. 7 yaşında oğlum şu anda. 3 yaşındsyken babasını kaybettik. Bu yıl 3. sınıfa gidecek ama 1. Sınıf düzeyinde bile değil. Kesinlikle çok zeki fakat asla ders öğretemiyoruz. Ve hiç yerinde durmuyor. Uyurken bile. Ne yapmalıyım? Ders çalışması ve beni

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor