Sizce ne yapmalıyım

0

Soru

Merhaba hocam Anadolu lisesi öğrencisiyin12 .sınıfa geçtim 17 yaşındayım benim sıkıntım. Bazen yani sıklıkla kendimi boşlukta hissediyorum . Ders çalışıyorum 2 gün sonra bu boşluktaymış gibi hissetmeye başlayınca ders çalışmam gerektiğini bildiğim halde k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor