Derslerim yüzünden çok kötüyüm

0

Soru

Merhaba hocam, benim bir hedefim vardı derslerim de başarılı olmak derslerim iyiydi çalıştığım halde yapamadım. Çok çalıştım ama olmadı kötü bir liseye gidiyorum ailemle aram çok bozuk aileme verdiğim sözü tutamadım çok mahcubum geceleri uyuyamıyorum çalı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor