çocuk hkk.

0

Soru

tülin hnm bız evlenelı 2 yıl oldu.2 yıldır çocugumuz olmuyor.çıkolat kıstı var tedavı göruyorumm..ama ınanın hastaneye gıtmek ıstmıyorum artık her gıdısımın sonu husranla bıttı sımdıye kadar cok yoruldum bunaldım..anne olmak ıstıyorum esımde hıc bır probl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor