Hiperaktiflik Ve Dikkat Eksikliği

0

Soru

Merhaba, Benim sorum şu; Hiperaktif ve dikkat eksikligim bulundugundan yaklaşik 8-9yil ilaç kullandım.. İlk yıllar tedaviye Ritalin ile başladık daha sonra Concerta'ya geçtik. Dozlarda sürekli arttirildil. Bu tedaviye İlkögretim 1.sınıfta başlandı ve lise

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor