İyi günler ben şizoafektif hastası biriyim

0

Soru

İyi günler ben şizoaffektif hastası biriyim.ve ilaç tedavisi görmekteyim.kullandığım ilaçlar seraquel 200 mg risperdel 4 mg ve depakin 500 mg kullanmaktayım ve bu ilaçların bana yararı olmadığını düşünmekteyim böyle düşünmemin nedeni ise ağız kuruluğu yap

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor