eşimin ailesinin yaptıklarını unutamama ve eşimin savunmaya geçmesi

0

Soru

merhaba mualla hn. evliliğimizin 7.yılı bitti,1,5 yaşında bir kızımız var.ancak eşimin ailesinin beni defalarca üzmüş olmasından dolayı onlarla görüşmek istemiyorum,görüşmüyorum da.ancak benim asıl sorunum eşimle.eşim her konuşmamızda onların yaptıklarını

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor