Kafam çok karışık ne yapmalıyım ?

0

Soru

Merhaba ben 23 yasında unıv ogrencısıyım 3. sınıfa gctım ve bursum dustu aılemın de durumu ıyı dgl daha soyleyemedım ve ben napcagımı bılmıyorum okul takstı burs olmadan odencek durumda degl ama okulu braktgmda naparım bılmıyorum sızce ne yapmam lazım bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor