efexor

0

Soru

iyi günler doktor hanım ben 10 gun boyunca efexor 37 mg kullandım fakat son 2 gunde beynımde uyusmalar basladı ve elektrık carpması gıbı seyler olmaya basladı bunun uzerıne anıden kestım ılacı.bırakalı 5 gun oluyor fakat kafamın sag arkasında bı sıslık gı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor