dövme takıntım

0

Soru

merhaba ben lise yıllarımda dövme yaptırdım. sonra çok pişman olup ameliyatla çıkarttım dövmelirim fakat ameliyat o kadar kötüydü ki artık ameliyatı takip eden sene içinde keşke dövmeler kalsaydı keşke kalsaydı gibi bin kere söylendim ve sonunda izler kal

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor