2010 haziran doğumlu bir oğlum var çok hareketli , tavsiyeye ihtiyacım var

0

Soru

Aykut bey,oğlum 4 yaşında hep çok hareketli bir bebekti ve canı çok acımazsa ağlamaz düşer bir yereçarpar vs. ,uykusu güzel,yemesi normal ama hep oyun oynamak ister ve yalnız oynamaz tv bazen izler,haftada 3 gün kreşe verdim kurallara uyan uyumlu bir çocu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor