bana yardımcı olabilirmisiniz?...

0

Soru

Merhaba Eray bey ,benim bir sorunum var ve ne yapacağımı bilmeiyorum,4.5 yaşında oğlum var (ismi Eray bu arada:))ikide abisivar aralarında 10 yaş ve 14 yaş fark var,dolayısı ile evde tek çocuk gibi büyüyor ve ben çalıştığım için bayağı bir korunuyor sanır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor