Kortizon kullanımı

0

Soru

Hocam merhaba Yaklaşık 1 buçuk ay önce 10 gün kortizon kullandım yüzümün yan taraflarında Ayvacık tüyleri fazlalaştı. İlacı bıraktıktan sonra bu tüyler yine azalır mı ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor