Testiste Yağ Bezesi

0

Soru

İyi Günler Hocam .Benim sol Testisimde yağ bezesi veya apse gibi bir şey çıktı.önce üroloji doktoruna göründüm.apseleşmiş ,verdiğim antibiyotik ve merhemi kullan kendiliğinden geçer dedi.Aynı gün Genel Cerrahiye de randevu almıştım.Onada görüneyim dedim.u

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor