kortikosteroid iğne

0

Soru

Hocam iyi günler. Doktorum alopecia areata hastası olduğumu söyleyerek sakal bölgeme bir iğne yaptırdı. Sanırım kortikositeroid enjeksiyonu. Sorum bu iğneleri daima mı kullancam bir ay sonra tekrar gel dedi ? birde bu ilaç sanırım hormonları baskılayacak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor