seboreik dermatit

0

Soru

Merhaba hocam. Ben yüzümün kuruluğu ve soyulması şikayetiyle doktora gittim. Doktor bana seboreik dermatit dedi. Ben bu konu üzerine biraz araştırma yaptım. Seboreik dermatitte kaşıntı ve kızarma oluyormuş ama bunların hiçbiri bende yok. Ve doktor bana pi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor