Roaccutane

0

Soru

Merhabalar hocam. Ben yaklaşık 2 yıl önce roaccutane kullanmıştım. Ondan sonra sacımda kepeklenme. Vücudumda liken planus deri hastalığı ve kaşıntı, yine vücudumda kuruluk, bitmek bilmeyen bir öksürük oluştu. Acaba 2 yıl önce kullandığım bu ilaçtan mı kay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor