Çocuktaki nasır

0

Soru

Merhaba Gökhan bey.7 yaşındaki kızımın ayak tabanında nasır çıktı.Şu an ağrı veya acı yok.Nasır bandı yapıştırdım 2 kez ama geçmedi.Dr'a da göstermek istemiyor.Ne yapabilirim,bunu geçirecek bant dışında birşey var mı acaba yoksa cerrehi müdahalemi gerekli

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor