Yüzde şişkinlik

0

Soru

Merhaba.3 aydır Aknetrent kullanıyorum. İlk 2 ay 20mg olarak devam ettim.3. ayda doktorum dozu 30mg 'a çıkardı. 30mg kullanmaya başladığımdan beri yüzümde ,gözlerimde şişmeler meydana gelmeye başladı.Ozellikle göz altlarım şişkin. Bu ciddi bı yan etki mi?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor