rahatsızlık

0

Soru

Merhaba hocam acnetrend kullandım 3 ay kadar yoğunluktan dolayı bıraktım fakat adetlerimde düzensizlık ve ateş basması nasıl bir tedavi uygulanabilir tesekkürler

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor