Batık sorunu

0

Soru

Nurcan hanım merhaba..sag ayak bas parmagımda ara ara batık oluyordu kestıgımde duzeliyordu.. en son kestıgımden bu yana 1 ayı gecti agrı ve az morarma olustu.. bu kadar uzun sure gecmedigi olmamıstı..acaba mikrop mu kaptı ?eczaneden krem aldım eczacı bi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor