agda sonrası yüzün hasar görmesi

0

Soru

yüzümde bıyık bölgesinde agda yaptım ilk önce kurmızılık oldu su an kahverengi bi tonra derim püdür pütür bi deri kremi sürdüm ölü deriyi hafif atıyo gibi dudagıdımın üst kısmı hareket ederken deri acıyo hafıf kabuklu gibi ama iz kalmasından korkuyorum iz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor