kalçamda iltihaplı igne apsesi

0

Soru

merhaba 3 hafta önxe dikloron igne yaptırdım daha sonra kalçamda bir yara oluştu sonra kabuk tuttu o yara ve kabuk düşünce apse yaptı içinde yeşil bir sıvı var ve sürekli akıntı yapıyor acile gittim rifle pansuman yapıldı doktor furacin %0,2 merhem ve cip

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor