Seboreik dermatit

0

Soru

Merhaba Hocam, Bende 2004 yılından beri seboreik dermatit var. Senelerdir kronik şekilde devam ediyor. Yaz kış fark etmiyor. Krem olarak sebclair kullanıyorum.Zaman zaman da lokal olarak nizoral krem kullanıyorum.Yùzùmù yıkarken aşındırıcı ürün kullanmıyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor