Doğum lekem yeniden kızardı

0

Soru

Merhabalar ben dört yıl önce elazığdan gelmiştim randevu alıp. Şarap lekesi denılen lekem vardı yanagımda boynumda. Sanırsam 6 seans falan geldım solmustu fakat şimdi tekrar eskisi gibi gökhan bey:( çok üzgünüm çektıgım acılar boşa mı gitti. Ne yapmam ger

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor