Morluk izi

0

Soru

Merhaba 1 yıl önce bacağımı kötü bir şekilde çarpmıştım. Bayağı şişti ve çok morardı. Sonrasında orada koyuluk kaldı ve geçmiyor. Iz gibi oldu. Acaba bunun nedeni nedir nasıl geçebilir. Görsel olarak da sıkıntı. Teşekkür ederim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor