Sedef hastaligi

0

Soru

Hocam merhaba 2 yıldır neotigasyon kullanıyorum sedef hastasiyim derindem aşırı derecede açılmalar oldu derin bir şekilde dogum yapmış kadınlar gibi ama beni baya derin neotigasyonda kortizon varmış bana doktorum demedi ama derimde baya ince ne yapmalıyım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor